top of page
Box Delivery

Bytte og Retur

Return og Bytte:

Hos KAMA har du 14 dager angrerett på varer som ikke klassifiseres som mat. Det betyr at de fleste varene som vi selger ikke vil være dekket av angrerett (f.eks. kosttilskudd og vitaminer). 

 

Ta kontakt med oss for å få godkjent retur før du sender produktene tilbake til oss. 

Produktene som sendes tilbake skal returneres innen rimelig tid. De skal være uåpnet, ubrukte og i samme stand som de ble mottatt. Ved skade vurderer vi verdireduksjon og betaler tilbake eventuell gjenstående verdi. 

Slik gjør du:

For å bytte en vare sender du en melding til oss "her" og oppgir fult navn, telefonnummer, ordrenummer, årsak og informasjon om varene. Merk pakken med fult navn og ordrenummer som samstemmer med det i meldingen. Lever deretter varen til nærmeste postkontor. Du betaler selv returfrakten.  

Behandlingstid er vanligvis 1 - 2 uker etter vi har mottatt varen.

Returadresse:
KAMA Stress Management
Lindelia 33,
1338, Sandvika

Ved reklamasjon eller feil vare:

Ta bilde av feilen og skriv en liten tekst om hva som er galt. Send det deretter til Post@kamastressmanagement.no, så hjelper vi deg videre. Ved reklamasjoner og feil vare betaler vi returfrakten.

Hvis varen ikke blir hentet:

Hvis pakken ikke blir hentet på utleveringsstedet påløper et uavhentetgebyr på 300,- for å dekke de totale kostnadene dette koster oss. Hvis du angrer kjøpet, er det viktig at du først henter varen og deretter returnerer den på vanlig måte, for å unngå unødvendige kostnader. 

Hvis du lurer på noe annet angående bytte og retur er det bare å ta kontakt med oss på post@kamastressmanagement.no.

 
bottom of page